פארק מים ספא ונופש בסלובניה - Terme Catez

סוג מגורים: בתי נופש, בתי מלון ואתר קמפינג
שם אתר הספא: TERME CATEZ

תאור המקום:

אתר ספא גדול במזרח סלובניה, כשעה נסיעה מלובליאנה בירת סלובניה. כ- 40 דקות נסיעה מבירת קרואטיה, זאגרב.
באתר שלושה בתי מלון (3 ו- 4 כוכבים), דירות נופש ואתר קמפינג.

Terme Catez

האטרקציה העיקרית סביבה בנוי המקום הן שתי ריביירות תרמיות בשטח בריכות כולל של יותר מ- 10,000 מ"ר: האחת מקורה, הנקראת: Winter Thermal Riviera והשנייה פתוחה הנקראת: Summer Riviera Thermal. אלה למעשה שני פארקי מים גדולים בהם בריכות רבות כולל בריכות גלים ובריכות זרמים ועיסוי, מגלשות מים, מסלול אבובים, סאונות וג'אקוזים. כאשר המים בכל הבריכות והמגלשות הם מי מעיינות טבעיים בטמפרטורה בין 28 ל- 36 מעלות צלזיוס. זהו גן עדן אמיתי לחובבי מים בכל גיל, החל מפעוטות שיהנו להשתכשך במי מעיינות חמימים ונעימים, דרך ילדים ובני נוער שהאטרקציה העיקרית עבורם הן מגלשות המים הרבות וכלה במבוגרים ואף קשישים שרחצה בבריכות העיסוי והטיפולים השונים הניתנים במקום (בתשלום נוסף) כגון: עיסויים מסוגים שונים, טיפולי בוץ וכד' יענגו אותם וישפרו את בריאותם. ריביירת החורף פתוחה כל ימות השנה וריביירת הקיץ פתוחה מאמצע חודש אפריל עד אמצע חודש אוקטובר.

לינה במתחם Terme Čatež

למשפחות מומלץ בחום ללון באחד ממאות מבתי הנופש במקום. הכניסה לריביירות התרמיות היא חינם פעמיים ביום ללנים באחד מבתי המלון או בדירות הנופש.

מלון - Hotel Terme - Terme Čatež - מלון 4 כוכבים במתחם תרמה צ'אטז. למלון בריכה פנימית וחיצונית ומסעדת גורמה. לאורחי המלון כניסה חופשית למתחם Terme Čatež (חוץ מטיפולי הספא שהם בתשלום נוסף).

דירות נופש - Apartments Čatež - Terme Čatež ברמה של 3 כוכבים. דירות נופש עם מיזוג ומטבח. מתאים למשפחות. צמוד למתחם תרמה צ'אטז. לאורחי המלון כניסה חופשית למתחם Terme Čatež (חוץ מטיפולי הספא שהם בתשלום נוסף).

בריכות תרמיות

פעילויות ושירותים נוספים באתר:

במקום מיני מרקט (עם שעות פתיחה מצומצמות למדי), מספר חנויות, בתי קפה ומסעדות.
מלבד רחצה במעיינות החמים יש שפע פעילויות (בעיקר ספורטיביות) נוספות: חדר כושר, כדורסל, טניס, באולינג, מגרשי בדמינגטון, טיולי אופניים, שייט ועוד.

"מיני קזינו" ובו משחקים אלקטרוניים ושולחנות ביליארד ישמח את הילדים והנוער שבחבורה.
Terme Catez בנוי על גדות נהר רחב וגועש ונחמד לעשות טיולים רגליים בסביבתו. במרחק נסיעה קצר, שוכן בטירה מפוארת, מלון גולף ייחודי בשם: Golf Grad Mokrice בלב אזור של כרמים. גם אם אינכם חובבי גולף מושבעים מומלץ לבקר בו ולראות את הטירה המרשימה ומגרשי הגולף העצומים. מלון זה נחשב לחלק מקומפקס Terme Catez.
חשוב לציין שברחבי סלובניה אתרי ספא רבים אחרים שגם בהם שפע בריכות ופעילויות, אך ללא ספק Terme Catez  הוא הגדול והמרשים מכולם.

מגלשות

חסכו כסף וזמן, קבלו תכנון טיול בחו"ל ע"י סיגלית בר בעלת האתר ומחברת 5 מדריכי טיולים

המלצות מטיילים:

♦  תכנון טיול לסלובניה:

סיגלית יקרה שבוע טוב, חזרנו אתמול לפנות בוקר. סלובניה מהמממת !!
לטייל בה זה פשוט עונג צרוף, מלאת אפשרויות, נעימה, מסבירת פנים, עם אנרגיה אחרת, חיובית , יפיפיה...ועוד ועוד.
זכינו למזג אוויר מעולה, מגוון במידה מדויייקת ומאפשר לקיים את התוכנית. הימים היו מתוכננים בקפידה, אמנם רצינו להספיק את כל מה שהצעת , למרות שידענו שזה בלתי אפשרי , כל כך התלהבנו.. אבל אם רוצים גם להנות מהמקום ולא רק  לעשות   ולרוץ ליעד הבא אז חייבים לוותר.  הייתי שמחה להיות שם לפחות עוד יומיים אבל חזרנו כדי לקבל את עומר שחוזרת מארהב.  אני מודה לך שוב . את בוחרת בפינצטה כל יעד,  מתאימה אותו להרכב המיוחד, חוסכת לנו התברברויות - העצות שיש ברשת הן רבות ואותי זה מתיש לקרוא ולהתבלבל,   זו הסיבה שאנחנו חוזרים אלייך שוב ושוב.

כתבו: טוני ושמואליק פניג׳ל, גן השומרון

♦  תכנון טיול לסלובניה

סיגלית שלום רב- גם אם באיחור ,להלן רשמינו מהביקור בסלובניה: בסך הכל ,די התנהלנו ע"פ המלצותיך. לא עזבנו את ה-FAMILY VILLA ,וממנה יצאנו כל יום לאתרים השונים. לא עברנו לאוסטריה ולא הרחקנו ל-תרמה צ'אטז. הילדים מאד נהנו בפארק המים בלובליאנה וגם מהמערה בפוסטינה.
לא שערנו שהאתר של המערות כל כך הומה אדם וראוי לציון הסדר במקום.
יכול להיות שכדאי להמליץ למבקרים באתר לרכוש כרטיסים מראש. הווילה שבה התגוררנו ,אכן, מצויינת מבחינת המיקום,האבזור,מס' החדרים (הילדים ,כל לילה ישנו במקום אחר)גם בעלת הבית מאד ידידותית. נסענו ברכבת המכוניות ונהנו. זה באמת מחייב התארגנות מתאימה אבל, הגענו ראשונים בתור (שרובו משפחות מישראל).
לסיכום: קצר וקולע,סלובניה מאד מרשימה בהיצע ובתשתיות שלה.
המלצותיך מצויינות ואני מקווה ובטוח שנמשיך להיעזר בך בעתיד.